سرفصل و جزئیات آموزش
کمپین فروش چیست؟
شاید شما هم بین اساتید و متخصصان کسب و کار و فروش، عبارت کمپین فروش را شنیده باشید! اما دقیقا نمیدانید که چه چیزی است.
کمپین فروش، در واقع یک برنامه جامع و عملی است که بر اساس شاخصهای بروز طراحی و تنظیم میشود و هدف آن جذب مخاطبین جدید، بدست اوردن اعتماد آنها و فروش بالاست.
در کمپینهای فروش پروسه بازاریابی و فروختن در بازه بسیار کوتاهی صورت میگیرد و همراه با پیشنهادات ویژه و جذاب برای مشتریان بلقوه است.
هدف از اجرای کمپینهای فروش، ایجاد بستری برای فروشهای انفجاری و خاص هست. به شکلی که در سیستمهای فروش خطی به صورت معمول آن میزان فروش امکانپذیر نیست.
کارگاه طراحی کمپین فروش مناسب چه افرادی است؟
اگر شما صاحب کسب و کاری هست هرچند کوچک و جدید، این کارگاه میتواند مناسب شما باشد. اگر شما مدیر یا مشاور در بیزینس خاصی هستید، کارگاه طراحی کمپین فروش میتواند به شما توانایی این را بدهند که به مشتریان خود در راستای افزایش قابل توجه درآمدشان کمک کنید.
از صفحات کوچک اینستاگرام بگیر تا کارخانههایی با تولیدات انبوه، همه باید بتوانند برای سیستم فروش خود برنامهریزی کنند و چه بهتر که نحوه طراحی و تنظیم یک کمپین فروش سود ده را یاد بگیرند.
در این کارگاه طراحی کمپین فروش، چه موضوعاتی مطرح میشود؟
به صورت کلی کارگاه طراحی کمپین فروش شامل سه جلسه است که به ترتیب هرکدام 45 دقیقه، 35 دقیقه و 41 دقیقه هستند.
در جلسه اول به شما روش صحیح جذب از طریق تولید محتوای صحیح تبلیغاتی میگوییم.
در جلسه دوم در مورد نحوه جلب اعتماد با بهرهگیری از تولید محتوا صحبت میکنید.
در جلسه سوم نیز در مورد بازاریابی و ارائه پیشنهادات جذاب برای رسیدن به فروش حداکثری بحثهایی مطرح میشود.
کارگاه طراحی کمپین فروش
-
00:45:24
-
00:34:46
-
00:41:01
در صورتی که قبلا در دوره ثبت نام کرده اید
در صورتی که قبلا در دوره ثبت نام کرده اید
در صورتی که قبلا در دوره ثبت نام کرده اید
سوالات پرتکرار
دیدگاه دانش آموختگان
هیچ دیدگاهی برای این دوره ثبت نشده است