آموزشی

کارگاه حرکت 30

مدرسین: آرمان زارع ,

چطور با 30 تا محتوا به اولین کمپین فروش میلیونی برسیم؟


course
ظرفیت تکمیل شده

ظرفیت تکمیل شده

آموزشی

کارگاه حرکت 30

مدرسین دوره
pic

چطور با 30 تا محتوا به اولین کمپین فروش میلیونی برسیم؟

سرفصل و جزئیات آموزش

سوال یک میلیون دلاری امروز؛ چه محتوایی تولید کنم؟

یک عبارت کلیدی در میان متخصصان و کارشناسان تولید محتوا وجود دارد؛ محتوا پادشاه است!

چرا محتوا را در جایگاه پادشاه می‌دانند؟ به دلیل اینکه شما با تولید محتوای اصولی و انتشار به صورت منظم و مستمر، به راحتی می‌توانید مخاطب هدف خود را جذب کرده و در یک پروسه مدیریت شده، آن‌ها را از مخاطب به مشتری و حتی طرفدار تبدیل کنید؛ اما ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که الان چطور باید محتوا تولید کنم؟

شاید پاسخ به این سوال برای شما بسیار دشوار و سخت باشد؛ اما برای اینکه تولید محتوای مستمر و هدفمند برای شما ساده شود؛ کافی است به پنج شاخص اصلی یک محتوا اشراف اطلاعاتی داشته باشید.

1-قلاب محتوا

بخشی از ابتدای محتوا که سبب می‌شود مخاطب ما ترغیب به دیدن کل محتوا شود. در اینستاگرام قلاب‌های خوب معمولا ترکیبی از یک اتفاق غیر منتظره و یک المان تصویری است.

2-مخاطب محتوا

یکی از موضوعاتی که در باب تولید محتوا، بخصوص تولید محتوا در اینستاگرام مطرح بشمار می‌رود. شناخت مخاطب هدف است. ما ابتدا باید از خودمان بپرسیم که قرار است برای چه گروه سنی و شخصیتی محتوا تولید کنیم؛ چه افرادی مخاطبان و مشتریان ما هستند؟ سپس اقدام به تولید محتوا برای آن‌ها کنیم.  

3-مغز محتوا

مغز محتوا یا کلام محتوا، بخشی از محتوا است که پیامی همراه دارد. در واقع ما با مغز محتوا به مخاطب و مشتریانمان جهت می‌دهیم و آن‌ها را به سمت خرید از ما یا تعامل با صفحه اینستاگرام ما هدایت می‌کنیم.

4-کال تو اکشن CTA

دعوت به اقدام یا به انگلیسی  Call To Action، معمولا در انتهای محتوا قرار دارد و در آن‌ قسمت از مخاطب دعوت می‌کنیم که کاری انجام دهد. مثلا محتوای ما را لایک کند یا برای دوستان خود ارسال کند. این بخش از محتوا می‌تواند تا 45 درصد تعاملات بین محتوا و مخاطب را افزایش دهد.

5-شناخت از بستر

ما قبل از اینکه محتوایی منتشر کنیم باید این را در نظر بگیریم که در چه فضایی این محتوا را منتشر میکنیم. به عنوان مثال کسی در فضای اینستاگرام به دنبال خرید کردن نیست؛ بلکه ابتدا به محتوای منتشر شده از ما جذب می‌شود و سپس به ما اعتماد می‌کند و سپس اگر پیشنهاد جذابی داشته باشیم، از ما خرید میکند.

 

قسمت اول کارگاه حرکت سی - 18 محتوای اعتمادسازی

 

در قسمت اول کارگاه حرکت سی آرمان زارع یاد می‌گیرید که چطور 18 محتوایی منتشر کنید که مخاطب با دیدن و تعامل با آن‌ها به شما به عنوان یک دوست متخصص اعتماد کند و آماده خرید کردن از شما شود.

 

قسمت دوم کارگاه حرکت سی 12 محتوای کمپین

 

در این بخش از کارگاه حرکت سی آرمان زارع، متوجه می‌شوید چطور با 12 محتوا یک کمپین فروش فوق العاده داشته باشید و مخاطبانی که جذب کردید را به مشتری تبدیل کنید و به بیشترین حد ممکن بفروشید.

.

آپدیت کارگاه حرکت سی- تقویم محتوایی

 

در این آپدیت کارگاه حرکت سی آرمان زارع در مورد طراحی یک تقویم محتوایی اصولی و حرفه‌ای صحبت می‌کنیم.

 

کارگاه حرکت 30

  • 00:06:59
  • ظرفیت تکمیل شده است.
    در صورتی که قبلا در دوره ثبت نام کرده اید

سوالات پرتکرار

دیدگاه دانش آموختگان

profile

فاطمه عبدالهی

1402-05-18 20:07:03

عالی بود پر انرژی و بسیار مفید

profile

سپیده سعیدی

1402-05-21 18:45:50

به سامان دادن ذهنم کمک کرد، تشکر

profile

سامان عبدی

1402-05-22 07:59:13

کم بود ولی باکیفیت بود. ممنون

profile

سینا عزتی

1402-05-23 06:27:26

آرمان تو بهترینیییییی، استاد مدرس ها. دمت گرم به شدت عالی و بدون حاشیه بود.

profile

المیرا عبداللهی

1402-06-07 08:51:11

اول فیلم گیر کرد و از اون به بعد تا اواسط فیلم فقط صدا داشتم

profile

ادمینادمین

1402-06-12 17:32:27

سلام وقت بخیر، چک بفرمایید مشکل رفع نشد، تیکت بزنید براتون فیلم رو جداگونه ارسال کنند.

profile

Fati

1402-08-19 15:37:54

سلام وقت به خیر دوره چند قسمته؟

profile

ادمینادمین

1402-08-27 20:03:11

سلام سه قسمت

profile

امیرحسین جوادی

1403-01-01 11:19:29

سلام وقت بخیر برای پیج های فروشگاهی هم خوبه؟

profile

ادمینادمین

1403-01-07 07:43:02

سلام بله

profile

امیرحسین جوادی

1403-01-30 16:52:32

سلام ثبت نام رو باز نمیکنید

ثبت دیدگاه

course
ظرفیت تکمیل شده

ظرفیت تکمیل شده

مدرسین دوره
pic
  • 01:02:16

دوره های مشابه

چالش آموزشی XCC نییدمگ
ظرفیت تکمیل شده
  • ظرفیت تکمیل شده
کارگاه طراحی کمپین فروش
ظرفیت تکمیل شده
  • ظرفیت تکمیل شده
Z01
ظرفیت تکمیل شده
آموزشی
مدرسین: آرمان زارع ,
  • ظرفیت تکمیل شده
کارگاه حرکت 30
ظرفیت تکمیل شده
آموزشی
مدرسین: آرمان زارع ,
  • ظرفیت تکمیل شده